Re: Benq - Wycofuje sie z Polski?

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 00:40:09 MET

"Adramelech" Xns98C2EB7BB91FFadresutuniema@127.0.0.1

> Jeżeli napęd trochę ci pochodził to nie masz co się wygłupiać z tym sądem.

Pochodził -- z około 150/sto_pięćdziesiąt płyt DVDR zmarnował około 130/sto_trzydzieści.
Ponadto zmarnował kilka (może 4/cztery, może trochę więcej) płyt DVDRW -- wszystkie TDKx4.
(kosztowały sporo)

Zanim zmarnował -- nagrywał [napęd], ale nie czytał; natomiast czytał czytnik
Toshiby wpięty w tę samą tasiemkę. Oddałem nagrywarkę do naprawy (sprzedawca
zapewniał, że nagrywarka naprawiana nie była, a numer seryjny zmieniała wówczas
z niewiadomego powodu) i po odbiorze już i nagrywała, i czytała, ale w krótkim
czasie żadna z tych płyt nie dała się ponownie nagrać. Jedna dała się kasować,
innych nawet kasować nie mogę.

Niektóre z tych płyt (DVDR) były tanie (około 50 sztuk) ale ceny części z nich były wysokie.

-=-

Reasumując:

 -- zapłaciłem za nagrywarkę 325 złotych, czyli niemal tyle, ile dziś za trzy

 -- do tego dorzuciłem co najmniej drugie tyle na zmarnowane płyty

 -- 16 razy jeździłem do sprzedawcy (gwarant i sprzedawca to tutaj
    jedno) w sprawie tej nagrywarki

 -- nie wyłączam komputera bez potrzeby i czasami po prostu nie mogę
    go wyłączyć w danej chwili, a nie można podłączać czy odłączać
    tego rodzaju urządzeń bez wyłączenia komputera (teraz pracuje
    od 15/piętnastu dni i 1/jednej godziny, i czekam na możliwość
    przeładowania systemu z uwagi na pewne modyfikacje, które
    wprowadziłem kilka dni temu; a owa nagrywarka mi wyłączała
    ten komputer chyba 2/dwa*5/pięć razy -- przy wkłądaniu
    i przy wyjmowaniu; wyłączenia po kupnie nie liczę)

-=-

Ale mogę dać Ci szansę -- Ty możesz zapłacić za ZETO Białystok,
jeśli u nich jest aż taka nędza, że muszą omijać prawo. :)
Jeśli się zgodzisz -- wpłacisz im, oni mnie i będzie OK. :)

Ja też handlowałem tego rodzaju sprzętem i ani razu nie robiłem ze swego klienta durnia.

Za sobą mam sprawy sądowe z ,,wielkimi'' tego świata.
ZETO nawet nie raczyło odpowiedzieć na moją reklamację i uczyniło to po moim ponagleniu.
Na moje oświadczenie sprzed tygodnia także nie mam odpowiedzi. Żadnej, chyba że telepatyczną. :)

-=-

Wg ZETO -- nagranie 1 GB lub 2.5 GB na płytę DVD-R jest dowodem sprawności nagrywarki.
Ile płyt przy okazji zmarnowano -- jest słodką tajemnica ZETO. :) W mojej obecności
nie nagrano ani kawałka płyty. Nie pozwolono mi na sprawdzenie w ZETO nagrywarki ani
razu, :) choć się tego dopominałem.

I zauważ ,,symetrię'':

 -- wg ZETO nagrywarka jest sprawna i nagrywa, tak więc mogli na niej nagrać
    setkę płyt na swoje potrzeby, aby wykazać, że nagrywarka nagrywa, ale
 z jakiegoś powodu nagrali tylko na jednej 1 GB i na innej 2.5 GB, z czego
 ja otrzymałem tę ostatnią, której inna nagrywarka nie jest w stanie przeczytać;
 problem z nagrywaniem zazwyczaj występuje w drugiej połowie płyty DVD-R -- tam,
 gdzie ZETO nie testowało

 -- wg mnie nagrywarka psuje płyty, tak więc dla mnie każda próba jest stratą
    kilku złotych (teraz około 2/dwóch)

W swoich pismach do mnie (jedno do mnie, jedno do Inspekcji Handlowej) -- kłamią i drwią ze mnie. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'