Re: Benq - Wycofuje sie z Polski?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console11>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 01:42:07 MET

"Eneuel Leszek" ep8qp1$34s$1@news.task.gda.pl

> -- wg ZETO nagrywarka jest sprawna i nagrywa, tak więc mogli na niej nagrać
> setkę płyt na swoje potrzeby, aby wykazać, że nagrywarka nagrywa, ale
> z jakiegoś powodu nagrali tylko na jednej 1 GB i na innej 2.5 GB, z czego
> ja otrzymałem tę ostatnią, której inna nagrywarka nie jest w stanie przeczytać;
> problem z nagrywaniem zazwyczaj występuje w drugiej połowie płyty DVD-R -- tam,
> gdzie ZETO nie testowało

Nagrywarka chyba lepiej sobie radzi z DVD+R. Chyba, bo testowałem głównie
z DVD-R -- mówiono mi w ZETO, że winne są płyty. No i oczywiście ZETO na
płytę DVD+R nagrało aż 4 GB. Ja za sobą mam około 30 płyt DVD+R, z tego
około 15 VOBIS i 10 Media_Steore, więc trudno cos tu powiedzieć o jakości
nagrywania. Większość płyt w ogóle -- to TDK, po TDK EMTEC, SONY i Verbatim.

Część płyt udało się nagrać, ale po jakimś czasie pojawiły się na nich błędy.
Na kilku pojawiły się po kilku dniach, i to takie błędy, które uniemożliwiły
czytanie płyty. Po odbiorze z napraw (których wg ZETO nie było, choć zmieniał
się numer nagrywarki w trakcie tych niebyłych napraw) nagrywarka nagrywała
lepiej niż przed naprawami. Jedna z napraw dotyczyła wspomnianych płyt DVDRW,
jedna płyty CDRW (przed naprawą płyty nie można było nagrywać, po naprawie
można było) i wszystkie płyt DVD-R. W większości wypadków płytę DVD-R udawało
się nagrać do około połowy -- w TDK x8 do miejsca, w którym nagrywarka zmieniała
szybkość na x8 i można było uniknąć popsucia płyty, ograniczając szybkość
nagrywania do x6, ale po jakimś czasie (około trzech miesiącach) na części
z tych płyt pojawiły się błędy.

> -- wg mnie nagrywarka psuje płyty, tak więc dla mnie każda próba jest stratą
> kilku złotych (teraz około 2/dwóch)

> W swoich pismach do mnie (jedno do mnie, jedno do Inspekcji Handlowej) -- kłamią i drwią ze mnie. :)

+ W swoich pismach do mnie (jedno bezpośrednio do mnie
  a jedno do Inspekcji Handlowej) -- kłamią i drwią ze mnie. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'