Re: problem z instalacja windowsa na laptopie compaq

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 11:10:16 MET

"Leechu" <Leechu_wytnijTO_@poczta.fm> wrote in message
news:ep6a6a$vs5$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Mialem na mysli dosowa komende format c: (przejezyczenie)
>
> A tak pozatym dziwi mnie to ze nawet taki prosty dosowy program jak
> format widzial ten dysk i partycje. Norton Patition Magic dzialajacy
> rowniez w srodowisku dos tez widzial dysk i partycje czemu wiec
> instalator windowsa, jakze bardziej zaawansowanego systemu
> operacyjnego nie widzial dysku ?

DOS i oczywiście uruchomiony spod niego Partition Magic posługuje się
BIOS-em, a instalator Windows uruchomiony z płytki CD - już nie. Windows
sam rozpoznaje sobie wszystkie napędy. Jeśli instalka nie zawiera
sterowników do tego konkretnego sprzętu który posiadasz, to nie ruszy.
Można próbować obejść to integrując ją ze sterownikami albo podać
dyskietkę z nimi na początku instalacji. Możliwe też, że później
tłoczone instalki już takie sterowniki zawierają. Nie piszesz nic o tym,
jaką wersję systemu posiadasz (czy ma już SP2), więc trudno coś orzec.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/