Re: problem z instalacja windowsa na laptopie compaq

Autor: Leechu <Leechu_wytnijTO__at_poczta.fm>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 22:07:33 MET

Pomógł telefon do centrum Compaq Polska gdzie miły Pan serwisant powiedział
mi że należy wyłączyć w biosie funkcję "sata native". Windows po tym zabiegu
zainstalował się bez problemów. Póżniej wystąpił jeszcze problem z
instalacją karty dziwiękowej, gdzie przed instalacją samego sterownika do
karty Conexant High Definition Audio Driver sp34204.exe trzeba wgrać
jakiegoś kulkudziesięciomegabajtowego Pacza co zresztą było napisane "HP
SoftPaq Number SP32646, "Microsoft Universal Audio Architecture (UAA) Bus
Driver for High Definition Audio," (or later) must be installed on the
notebook before installing this SoftPaq." ale często leci się na po łepkach
i nie czyta tych opisów, a później człowiek się niepotrzebnie męczy i głowi.
Wszystkie opisane tu problemy dotyczą laptopa compaq presario v6000 to taki
mały wtręt dla czytających tego posta kiedyś w przyszłości w archiwum w
poszukiwaniu odpowiedzi na ten sam problem.

--
Pozdrawiam
Leechu