PC sam się uruchamia - czy to wina zasilacza?

Autor: Marcin <mwlodarc_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 11:17:17 MET

Witam,
Mam pewien problem, dosc blahy, ale jeśli wrozy on jakies kolejne problemy, to
wolalbym im zapobiec.
Otoz, mój PC ostatnio zaczal się sam uruchamiac&#8230; jedyny zwiazek jaki widze, to
fakt, ze niedawno podlaczylem tez hub usb - to jest jedyne swieze urzadzenie.
Teraz efekt jest taki, ze:
- czasami komputer sam się uruchamia w nocy, gdy na pewno nikt go nie rusza ;-)
- jeśli wylacze komputer z podlaczona komorka do kabla usb, to jak odpinam
komore, to od razu startuj komputer
- jeśli podlacze komputer do sieci (tzn. do gniazdka z pradem), to od razu
uruchamia się
Czy to może być wina zasilacza? (nie pamietam jaki, a mam aktualnie dosc
utrudniony dostep do obudowy). Zasilacz mam raczej dobry, tzn. na pewno
sugerowalem się opiniami z tej listy, gdy go wybieralem.
Pozdrawiam,
Marcin