Re: problem z instalacja windowsa na laptopie compaq

Autor: Leechu <Leechu_wytnijTO__at_poczta.fm>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 01:44:51 MET

news:iu12pe.q3v.ln@kwinto.prv...
> "Leechu" <Leechu_wytnijTO_@poczta.fm> wrote in message
>
> Fdisk do *formatowania*? Pierwsze słyszę.

Mialem na mysli dosowa komende format c: (przejezyczenie)

A tak pozatym dziwi mnie to ze nawet taki prosty dosowy program jak format
widzial ten dysk i partycje. Norton Patition Magic dzialajacy rowniez w
srodowisku dos tez widzial dysk i partycje czemu wiec instalator windowsa,
jakze bardziej zaawansowanego systemu operacyjnego nie widzial dysku ?

--
Pozdrawiam
Leechu