Re: Benq - Wycofuje sie z Polski?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 20:06:10 MET
Message-ID: <ep5mmq$6vr$1@flis.man.torun.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

"Adramelech" Xns98C1C5EEFA9C6adresutuniema@127.0.0.1

> Prawo wyboru, ale to sprzedawca decyduje. Może oddać pieniądze, a może też
> naprawić. Oczywiście sprzedawca naprawi, bo niby czemu ma być w plecy kase.

Przeczytaj uważnie ustawę, zanim się wypowiesz. :)

> A jakiś link? Bo nie wiem jak użyć tego co padałeś.

A co chcesz użyć? Chcesz namiary na ustawę? Proszę:

  http://bap-psp.lex.pl/serwis/du/2002/1176.htm
  http://www.leszekc.w.tkb.pl/toshiba/ReadMePlease.htm

> Prawo jest jakie jest. Sprzedwcy też je przestrzegają.
> Gdy to konsument mógł sobie wybierać co on chce, to wszystkie sklepy
> sprzedające na niskich marżach, czyli komputerowe poszły by z torbami.

A to dlaczego? Wystarczy, jeśli zatrudnieni tam ludzie -- będą znali się na
rzeczy. I co do tego mają marże? To ustawa antybublowa, nie antymarżowa. :)

> Właśnie to. Dwie kreski i spacja. A u ciebie pewnie nie ma spacji.

Pewnie nie ma, ale pytam o cos innego. :)

--
   .`'.-.         ._.                               .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;, .;. . .;\|/....
Received on Tue Jan 23 20:15:06 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 23 Jan 2007 - 20:51:25 MET