Re: Benq - Wycofuje sie z Polski?

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 19:27:27 MET

Dnia 23 sty 2007, naskrobałes(as) pl.comp.pecet:

> "Adramelech" Xns98C159B0ACBB0adresutuniema@127.0.0.1

> Ustawodawca daje prawo wyboru konsumentowi.

Prawo wyboru, ale to sprzedawca decyduje. Może oddać pieniądze, a może też
naprawić. Oczywiście sprzedawca naprawi, bo niby czemu ma być w plecy kase.

> Dlatego wyjaśniam temu komuś: lechg1976@gmail.com
> z postu o midzie 1169495377.133776.180920@s34g2000cwa.googlegroups.com
> co i jak. :) Ustawę warto przeczytać w całości.

A jakiś link? Bo nie wiem jak użyć tego co padałeś.
Czasem sprzeda

> Naiwni są raczej niektórzy sprzedawcy, którym się wydaje, że stoją ponad
> prawem.

Prawo jest jakie jest. Sprzedwcy też je przestrzegają.
Gdy to konsument mógł sobie wybierać co on chce, to wszystkie sklepy
sprzedające na niskich marżach, czyli komputerowe poszły by z torbami.

> Co nie działa?
>
> --

Właśnie to. Dwie kreski i spacja. A u ciebie pewnie nie ma spacji.

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski