Re: Czy taka konfiguracja podoła ?

Autor: KaNo <fluor_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 20:17:48 MET

dj_tonka <dj_tonka@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Raczej na raz puszczać tego nie będę tylko chciałbym wiedzieć ile
mogÄ™
> zapuścić na raz
> (wystarczyło by 4 na raz) - na testy raczej nie mam mozliwości.

> Co do programu to już wybrałem będzie Cobian Backup prosty ale chyba
> wystarczy (teĹĽ ma opcje przyrostowÄ…).
> Ghost byłby dobry gdyby trzeba było zgrywać całą partycję i wogóle
jest
> niezłym narzędziem ale kosztuje..

Zaden z tych programow nie jest rzeczywistym programem do backupow. To
zmodyfikowane programy do kopiowania dyskow/plikow. To wlasnie od
profesjonalnego ptogramu i dobrze ustawionych dyskow wszystko bedzie
zalezalo, a dopiero potem od parametrow komputera. Przy odpowiednim
kontrolerze, dyskach i programie pewnie Pentium II/III spokojnie to
pociagnie.