Re: Benq - Wycofuje sie z Polski?

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 08:48:23 MET
Message-ID: <Xns98C25994A7515adresutuniema@127.0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> Odpowiedz
na news:ep5mmq$6vr$1@flis.man.torun.pl:

>
> "Adramelech" Xns98C1C5EEFA9C6adresutuniema@127.0.0.1
>
>> Prawo wyboru, ale to sprzedawca decyduje. Może oddać pieniądze, a może
>> też naprawić. Oczywiście sprzedawca naprawi, bo niby czemu ma być w
>> plecy kase.
>
> Przeczytaj uważnie ustawę, zanim się wypowiesz. :)

Sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji. I to sprzedawca
decyduje. Wymiana czy naprawa.

 
>> A jakiś link? Bo nie wiem jak użyć tego co padałeś.
>
> A co chcesz użyć? Chcesz namiary na ustawę? Proszę:

Spokojnie, nie gorączkuj się. Pisałeś o
> z postu o midzie 1169495377.133776.180920@s34g2000cwa.googlegroups.com

Jak to przeczytać?

>> Prawo jest jakie jest. Sprzedwcy też je przestrzegają.
>> Gdy to konsument mógł sobie wybierać co on chce, to wszystkie sklepy
>> sprzedające na niskich marżach, czyli komputerowe poszły by z torbami.
>
> A to dlaczego? Wystarczy, jeśli zatrudnieni tam ludzie -- będą znali się
> na rzeczy. I co do tego mają marże? To ustawa antybublowa, nie
> antymarżowa. :)

Możesz to rozwinąć? Znaczy, gdy sprzedawca jest fachowcem, to nie sprzedaje
uszkodzonych rzeczy? A źli sprzedawcy to zamawiają tylko uszkodzone? Nie
rozumiem cię za grosz.

>> Właśnie to. Dwie kreski i spacja. A u ciebie pewnie nie ma spacji.
>
> Pewnie nie ma, ale pytam o cos innego. :)
>
> --

Nie masz. Popraw, lub po prostu nie używaj sygnaturki.

Pozdrawiam!

-- 
Piotr Sobolewski
"My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..."
http://adramel.prv.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.
Received on Wed Jan 24 08:50:08 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 24 Jan 2007 - 08:51:21 MET