Jaka temperatura dla Core2Duo E6300?

Autor: mickey_71 <potkamickey_at_kasap.com.pl>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 15:45:46 MET

Ile powinna wynosic temperatura w/w procesora bez obciazenia?
Mam plyte Asusa P5B i na stojacym pulpicie mam non-stop 37st. C, temp. plyty
tez 37st, po otwarciu explorera temp. proca skacze do 40st. Czy to nie jest
zbyt duzo?
uzywam standardowego programu PC Probe II dostarczonego z plyta, ile powinny
wynosic temperatury dla tej plyty i tego procesora dla standardowych
ustawien bez zadnego krecenia? Ile w ogole ten procesor wytrzymuje stopni?