Re: Czy taka konfiguracja podoła ?

Autor: wytnijto <_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 00:45:51 MET

dj_tonka napisał(a):
> Potrzebuję stworzyć z kompa PC serwer który będzie służył do backupu.
> Mogę do tego celu urzyć kompa który ma konfigurację Intel Core 2 Duo
> 6300, 1GB RAM, HDD 350 GB.
> Komputery z których będę zrzucał dane, jest ich ok 10 i na każdym po ok
> 2GB danych (pliki róznych wielkości).
> I teraz pytanie z ilu komputerów naraz (przy takiej konfiguracji
> serwera) bedę mógł zapuścić zrzut (kopiowanie tych plików na serwer)
> żeby nie trwało to w nieskończoność (żeby nie zapchać serwera) ?
> Czym najlepiej monitorować aktualny zapas zasobów sprzętowych na serwerze ?

> [...]
Puszczanie na raz zapisów w takiej konfiguracji nie jest dobrym
pomysłem. Lepiej użyc juz komputera z słabszym procesorem i mniejsza
pamięcia a z wieksza iloscia mniejszych dyskow i jakos podzilic ten
porces backupu ( Jesli koniecznie ma to byc w miare na raz)

Co do oprogramowania to najprosciej jest użyć Northon Ghost. Mozna tam
zastawic backup głowny i backupy przyrostowe. Mozna ten proces
zautomatyzowac i podzielic czasowo. Wtedy backup nie bedzie sie zapychał
  ,nie potrzba udziaÅ‚u czÅ‚owieka i jest kontrola nad backupem.

Pozdrawiam
Michał