Re: Jaka temperatura dla Core2Duo E6300?

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 15:59:26 MET

mickey_71 napisał(a):
> Ile powinna wynosic temperatura w/w procesora bez obciazenia?
> Mam plyte Asusa P5B i na stojacym pulpicie mam non-stop 37st. C, temp. plyty
> tez 37st, po otwarciu explorera temp. proca skacze do 40st. Czy to nie jest
> zbyt duzo?
Zmierz temperature czyms sensownym, np termopara z miernika
uniwersalnego. Ja mam E6300 i dla jaj/testu - sciagnelem mu wogole
radiator. W spoczynku (core 1799MHz, throtle 499MHz, mnoznik x6,
zasilanie 1,163v) procesor nagrzal sie do +38stC BEZ RADIATORA (mierzone
termopara na blaszce gornej procesora oraz pirometrem). W tym czasie
soft pokazywal radosne +45stC (rmclock) do +55stC (soft msi od plyty
glownej, dziadoski okrutnie). Oczywiscie nie ryzykowalbym takich zabaw
pod obciazeniem.