Re: Jaka temperatura dla Core2Duo E6300?

Autor: latet <spam_at_xxx.pl>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 18:55:44 MET

> Ile powinna wynosic temperatura w/w procesora bez obciazenia?
> Mam plyte Asusa P5B i na stojacym pulpicie mam non-stop 37st. C, temp.
> plyty tez 37st, po otwarciu explorera temp. proca skacze do 40st. Czy to
> nie jest zbyt duzo?
> uzywam standardowego programu PC Probe II dostarczonego z plyta

U mnie PC Probe pokazuje, ze tan procek, na tej samej plycie,
ma stale powyzej 50 C.
Zamontowalem dodatkowe chlodzenie (cichy wiatrak w tylnej czesci skrzynki).

Temperatura procka prawie nie spadala, ale znacznie spadly obroty
wiatraka na procku (z 2000 do 850 obr/min)
i temp. innych komponentów:
- dyskow twardych o 10-14 C
- plyty glownej: z 42 C do 28 C
- ogolna temp. wewnątrz skrzyni: z 32 do 25 C.

Zdecydowanie polecam mieć wiatrak w tyle obudowy.

latet