Re: Creative Sound Blaster X-Fi -Przereklamowany bubel :/

Autor: Silent_Bob <ndchoros.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 21 Jan 2007 - 22:09:49 MET

> Ba, u mnie Live1024 jest najstarsza czescia komputera (kupiony na
> poczatku 1999 r.) i jakis czas temu zastanawialem sie czy nie zmienic na
> Audigy SE.

No ale bys strzelil babola! Doswiadczenia z innych dziedzin powinny Cie
nauczyc, by wystrzegac sie wszystkiego, co ma "SE" w nazwie ;)

Pozyczylem i albo ja mam jakies dziwne uszy/sluchawki albo
> dzwiek z Live pasowal mi bardziej. Moze dlatego ze patrzac na Audigy SE
> i Live (nawet 1024) wyraznie widac ze ASE to karta budzetowa - chocby po
> konstrukcji plyty - jest gola, wyzsze Audigy i XFi maja wyraznie wieksza
> PCB i liczbe kondensatorow - bardziej wygladaja jak Live niz AudigySE.

Bo jest dokladnie tak. To cos w rodzaju GF4MX, ponownie uzywajac odniesienia
do kart graficznych. Akurat w dziedzinie ukrywania starszych produktow pod
nowa nazwa Creative jest mistrzem.

> No i jeszcze jedno - Audigy 2 i 4 robily duza konkurencje XFi, ba
> ludziom takim jak ja czy Ty spokojnie wystarcza ponad siedmioletnia karta
> jaka jest Live!, wiec Creative dogadal sie z MS i w efekcie w Viscie
> wszystko od CT starsze niz XFi ma oferowac "az" dzwiek stereo i bez
> akceleracji. To jest chore IMHO. Kolejny powod by pokazac Viscie srodkowy
> palec.

I Creative! Dwaj monopolisci - jakze sie mieli nie dogadac? Miedzy innymi to
tlumaczy moja niechec do wszystkiego spod znaku Creative...