Re: Creative Sound Blaster X-Fi -Przereklamowany bubel :/

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sun 21 Jan 2007 - 23:05:02 MET

Silent_Bob <ndchoros.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

> No ale bys strzelil babola! Doswiadczenia z innych dziedzin powinny
> Cie nauczyc, by wystrzegac sie wszystkiego, co ma "SE" w nazwie ;)

            Wiem, dlatego podchodzilem do tego ostroznie i najpierw
przetestowalem. Chyba jedyna rzecz ktora mnie do tego dopingowala to
niezbyt czyste zagrywki CT ze sterownikami i usilne promowanie EAX HD
w gierkach - bez Audigy ma sie tylko stereo, bo zwykle EAX 2.0 nie jest
we wspolczesnych gierkach obslugiwane. Zalezalo mi na dzwieku
przestrzennym na sluchawkach (podobno w Doomie3 bardzo dobrze buduje
atmosfere, ale dalem sobie spokoj - ~400 zl na XFi nie wydam.

> Bo jest dokladnie tak. To cos w rodzaju GF4MX, ponownie uzywajac
> odniesienia do kart graficznych. Akurat w dziedzinie ukrywania
> starszych produktow pod nowa nazwa Creative jest mistrzem.

            No wlasnie cos troche podejrzanie wygladalo mi to Emu10k2 w czesci
audiugy i porzucenie wsparcia dla Emu10k1 z Live! w sytuacji gdy ten
uklad jest w bardzo duzym stopniu programowalny.

> I Creative! Dwaj monopolisci - jakze sie mieli nie dogadac? Miedzy
> innymi to tlumaczy moja niechec do wszystkiego spod znaku Creative...

            Fajnie, tylko CT praktycznie zjadlo konkurencje. Kiedys mialem
swietnego Diammonda MX400 na Aurealu Vortexie2, ale pod w2k byly ze
sterownkami straszne problemy a potem - po polknieciu Aureala przez CT,
calkowicie wstrzymano support.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl