Re: Creative Sound Blaster X-Fi -Przereklamowany bubel :/

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sun 21 Jan 2007 - 21:47:02 MET

Kafar <francesco9@poczta.fm> wrote:

> Ja do dzis mam sterego LiveValue który daje o wiele bardziej soczysty
> dźwięk niż zintegrowane High Definition Audio:/ zakłócane przez układy
> płyty głównej.

            Ba, u mnie Live1024 jest najstarsza czescia komputera (kupiony na
poczatku 1999 r.) i jakis czas temu zastanawialem sie czy nie zmienic na
Audigy SE. Pozyczylem i albo ja mam jakies dziwne uszy/sluchawki albo
dzwiek z Live pasowal mi bardziej. Moze dlatego ze patrzac na Audigy SE
i Live (nawet 1024) wyraznie widac ze ASE to karta budzetowa - chocby po
konstrukcji plyty - jest gola, wyzsze Audigy i XFi maja wyraznie wieksza
PCB i liczbe kondensatorow - bardziej wygladaja jak Live niz AudigySE.

            No i jeszcze jedno - Audigy 2 i 4 robily duza konkurencje XFi, ba
ludziom takim jak ja czy Ty spokojnie wystarcza ponad siedmioletnia karta
jaka jest Live!, wiec Creative dogadal sie z MS i w efekcie w Viscie
wszystko od CT starsze niz XFi ma oferowac "az" dzwiek stereo i bez
akceleracji. To jest chore IMHO. Kolejny powod by pokazac Viscie srodkowy
palec.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl