Re: Czy dobry?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sun 21 Jan 2007 - 21:38:47 MET

krzysiek9394 <krzyspiastow1@wp.pl> wrote:

> Mam stacjonarnego i na nim gram a laptop do prostych gier, surfowania
> po internecie i pisania prac :).

            Nie jest troche przestrzelony do tych zastosowan? W sumie to kazdy
po pewnym czasie jest za wolny, ale to sie tak szybko starzeje ze nie wiem
czy jest sens brac mocny i multimedialny sprzet do prostych zastosowan.
Poza tym duzo zalezy od przyzwyczajen w pracy z laptopem - ja osobiscie
wole zamiast tych wielkich i ciezkich kobyl laptopowych zastepujacych we
wszystkim desktop (jedyny komputer danej osoby) wydajny desktop do
wszystkiego i maly laptop, a wlasciwie sub-notebook przedzialu ~1kg w
stylu Toshiby Portege do pracy poza domem.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl