Re: Creative Sound Blaster X-Fi -Przereklamowany bubel :/

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.fm>
Data: Sun 21 Jan 2007 - 15:50:39 MET

> Od paru dni można czytać Twoje wredne odzywki na kilku grupach.
> Czyżby ferie dzieciaku??
> X-Fi jest dużo lepsze od poprzednich kart, bez porównania.
> Jedyna wada to cena.

XiFi to bardzo nowatorskie podejście do karty muzycznej- dodatkowa pamięć- w
niższych modelach 2MB, w wyższych XRAM, wyśmienite przetworniki A/C C/A
 Cirrus Logic CS4382 i Wolfson WM8775 lub Cirrus Logic CS4398 i AKM AK5394A.
Audigy jest na układzie CA0106, a XFi na CA20K1: zasilanie 1,2V, wymiar
technologiczny 130nm, 51mln tranzystorów, taktowanie 400MHz.

Niestety zmorą tych kart są sterowniki i problem ze współpracą z niektórymi
płytami głównymi.
Lecz to nie powód żeby od razu mieszać w grupie.
Ja do dzis mam sterego LiveValue który daje o wiele bardziej soczysty dźwięk
niż zintegrowane High Definition Audio:/ zakłócane przez układy płyty
głównej.
Pozdrawiam.