Szukam dobrego monitora do obróbki zdjęć

Autor: Marlena <marlena_sojarska_at_o2.pl>
Data: Sun 21 Jan 2007 - 02:03:28 MET

Witam

Szukam dobrego monitora LCD do obróbki zdjęć.
Nie zajmuję się zawodowo grafiką, ale amatorsko robię bardzo
dużo zdjęć (kto wie, może kiedyś i zawodowo).

Znajomy informatyk wyprowadził mnie z błędu że LCD (nawet te droższe)
są idealne :( Polecił mi monitory na matrycy PVA lub S-ISP!

Czy słusznie?

Razem z bratem wybrałam kilka modeli, które wydają się interesujące:

* NEC 1990FXp
http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=NEC+LCD+1990FXP+BL
* NEC 1990SXi
http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=NEC+LCD+1990SXI+BL
* Samsund 215TW
http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=SAMSUNG+21+215TW
* Fujitsu-Siemens P19-2
http://morele.net/?pg=product_info&PRD_id=18744

Najmniej informacji mam o NEC 1990FXp bo to ciągle nowość,
chyba pierwszy NEC na PVA!? Może ktoś go ma? albo porównywał
do wersji SXi która jest na S-ISP i podzieli się swoimi wrażeniami
który lepszy.

Najtańszy jest FS, ale to już leciwa konstrukcja - podobno słabo wypada
podświetlenie?