Re: Dysk SATA na płytę bez SATA?

Autor: Solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Sun 21 Jan 2007 - 02:02:19 MET

Michal Bien napisał(a):

> I jak - jestes z zadowolony z glosnosi i temperatury, bo z szybkosci
> zapewne tak?

Głośność OK, bo nie zwiększyło sumarycznego szumu kompa, temp też, bo
generalnie mam chłodno. A szybkość - na razie idzie jako SATA1 przez
kontroler.

> To raczej problem software, ale jesli moge tu cos sugerowac: wyrzuc
> raczej w diably Partition Magica poki nie narobil Ci jeszcze szkod.
> Kupiles nowy dysk, postawiles system zapewne na tym SATA2 (bo szybszy) to
> masz aktualnie poro wolnego miejsca na tym nowym dysku - przerzuc wiec

Napisałem wyżej. BootIt i Paragon sobie poradziły. System został na
starym - na razie chodzi bez żadnych problemów, a nie miałem zdrowia na
ponowne instalowanie lub nawer odtwarzanie Ghostem z obrazu na DVD - za
dużo się zmieniło :). Mimo mieszania z partycjami zmniejszania ilości,
zwiększania wielkości, zmiany FAT na NTFS, przerzucania danych i
oprogramowania, udało się mi doprowadzić do momentu, że wszystko działa
bez ponownej instalacji.
Dzięki za wskazówki.

--
Solar