Re: Pomoc w wyborze laptopa

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Fri 19 Jan 2007 - 13:18:50 MET

Zi napisał(a):
> Nie polecam ASUS, ani też LG, Medion, Benq, itp.

Stawianie Asusa i LG na równi z tymi pozostałymi to znaczne przegięcie.
Benq to Acer, czyli najniższa możliwa półka. Mediona w ogóle nie biorę
pod uwagę.

> Zdecydowanie lepiej wziąść z
> tanich modeli Acer lub Fujitsu-Siemens czy nawet California Access.

Chyba żartujesz, laptopa Acer nie poleciłbym najgorszemu wrogowi.
Fatalna jakość wykonania, naprawdę kiepskie podzespoły i chyba najgorszy
serwis producenta z jakim się kiedykolwiek spotkałem.

Gdybym miał do wyboru między Acer i Asus nawet bym się chwili nie
zastanawiał, bez wahania należy wybrać Asusa.

BTW, piszemy i mówimy: wziąć, nie "wziąść".

> ASUS ma (...) najgorsze na świecie dyski twarde (samsung)

Pudło. Samsung robi obecnie jedne z najlepszych, o ile nie najlepsze
dyski twarde. Sytuacja sprzed kilku lat zmieniła się drastycznie, bo
prawdą jest, że niegdyś HDD Samsunga były faktycznie słabe.

> oszczędza
> też na innych komponentach, np. dyskach optycznych.

Oszczędza, jak i każdy inny producent w komputerach przenośnych poniżej
3-4 tys. zł.

> ASUS- nie warto !

Warto, warto. Nie jest ideałem, jednak w cenie ~2500 zł praktycznie nie
ma dla Asusa godnego przeciwnika.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: