Re: Pomoc w wyborze laptopa

Autor: kbiel <kbielawski_at_op.pl>
Data: Fri 19 Jan 2007 - 16:13:44 MET

Witam

> Nie polecam ASUS, ani też LG, Medion, Benq, itp. Zdecydowanie lepiej
> wziąść z
> tanich modeli Acer lub Fujitsu-Siemens czy nawet California Access.

Ośmielę się nie zgodzić z Tobą.
Przed zakupem laptopa oglądałem i sprawdzałem różne firmy i wg. mnie
stwierdzenie że ACER
jest lepiej wykonany z lepszych materiałów i jest lepszy od ASUSA
jest"lekką" przesadą
(oczywiście w tej samej grupie cenowej i przy podobnym wyposażeniu).

> ASUS ma b. dobre płyty główne i karty graficzne, ale fatalne matryce LCD
> (OUI,
> Samsung i podobne) oraz najgorsze na świecie dyski twarde (samsung),
> oszczędza
> też na innych komponentach, np. dyskach optycznych. ASUS- nie warto !

Odnośnie matrycy LCD - najlepiej sprawdzić to ustawiając parę laptopów obok
siebie i porównać obraz.
Może ASUS nie jest rewelacja i żadne ach ech....., ale obraz wyświetla
poprawnie (w przeciwieństwie do paru innych producentów)
Odnośnie dysku - Nie wiem skąd masz informacje że HDD Samsunga to tragedia
czy też nie a Seagate jest super. Jeśli znasz wiarygodne
źródło informacji o zawodności dysków to podaj, na pewno każdy z
zainteresowaniem przeczyta.

Co było dla mnie najważniejsze przy wyborze laptopa to: czas gwarancji,
jakość i opinie o serwisie,
jakość wykonania i wyposażenie jakie mogę kupić za określoną kwotę, oraz co
też jest ważne opinie użytkowników
produktów danej firmy.

Proponuję żebyś polecił może ARISTO, lub też innego krzaka, przecież to też
laptop. ;-)
Pozdrawiam
P.S. Firmę ASUS mogę polecić na podstawie własnego doświadczenia.
Firmę ACER nie polecam także na podstawie własnych przeżyć.