Re: LG 19" LCD L1919S Czy warto?

Autor: Andrea <nospam_at_nospam.pl>
Data: Fri 19 Jan 2007 - 13:24:18 MET

Zi- wrote:

> Czy warto LG ?? NIE, napewno NIE !!!
> ( właściwie nic nie warto firm LG, Samsung, Medion, Benq, Belinea, Marcos,
> Atrend, Soltek, Epox, ECS, ASROCK, itp. - ani każdej innej tandety made in
> China/Corea/Tajwan, itd. ).

Lol, jasne, jasne... czekamy na więcej mądrości...

> LG robi jedne z gorszych monitorów, nawet gorsze chyba od Samsunga, a Samsung to
> porażka za duże pieniadze.

Jasne :))) Jakoś nie zauważyłem.

> W moim przekonaniu zupelnie nie ma co brac pod uwage Samsunga, LG, Medion itp.
> firm. Ich jakość jest kiepska, azjatyckie firmy na wszystkim oszczędzają jak
> mogą. Finalnie produkt ma niski poziom jakościowo-techniczny.

I raz jeszcze: jasne :) A świstak siedzi i zawija w sreberka :P

> Może OT, ale miałem odkurzacz LG (wcale nie był tani bo kosztował ponad 400 zł),
> który kilka razy się popsuł, przy dłuższym sprzątaniu w pokoju się palił silnik.
> Plastiki były marnie spasowane. Ponadto rury teleskopowe nie wchodizły do siebie
> dokładnie.

Odkurzacz i monitor to jednak trochę coś innego.

--
Andrea   |ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
1024MB DDR-400, Sapphire Radeon 9600 128MB, Samsung SyncMaster 960BF