Re: Pomoc w wyborze laptopa

Autor: Zi <zouziWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Fri 19 Jan 2007 - 12:55:32 MET

> Witam Grupę,
> potrzebuję pomocy w wyborze laptopa. Temat wielokrotnie już poruszany,
> jak też bariera finansowa "standardowa" - ok. 3000 zł. Niestety, po
> długich poszukiwaniach i analizach mam w głowie ogromy mętlik. Sam
> dochodzę do wniosku, że dobrym rozwiązaniem byłby jakiś ASUS (marka dość
> znana i raczej dobre opinie, niezłe ceny, myszka+torba), np.
> www.asus.pl/content.php?obj=item&id_prod=761 oparty o Celerona
> 1,86GHz/1GB RAM /100 GB HDD, albo też ASUS A6KM-Q097 z Turionem 2GHz
> /512/80 oraz GeForce 7300. Minusy komputerów ASUSA to chyba jedynie
> [...]

Nie polecam ASUS, ani też LG, Medion, Benq, itp. Zdecydowanie lepiej wziąść z
tanich modeli Acer lub Fujitsu-Siemens czy nawet California Access.

ASUS ma b. dobre płyty główne i karty graficzne, ale fatalne matryce LCD (OUI,
Samsung i podobne) oraz najgorsze na świecie dyski twarde (samsung), oszczędza
też na innych komponentach, np. dyskach optycznych. ASUS- nie warto !

Zi