Pomoc w wyborze laptopa

Autor: Marcin Grodek <azrael33_at_gmail.com>
Data: Fri 19 Jan 2007 - 10:29:28 MET

Witam Grupę,
potrzebuję pomocy w wyborze laptopa. Temat wielokrotnie już poruszany,
jak też bariera finansowa "standardowa" - ok. 3000 zł. Niestety, po
długich poszukiwaniach i analizach mam w głowie ogromy mętlik. Sam
dochodzę do wniosku, że dobrym rozwiązaniem byłby jakiś ASUS (marka dość
znana i raczej dobre opinie, niezłe ceny, myszka+torba), np.
www.asus.pl/content.php?obj=item&id_prod=761 oparty o Celerona
1,86GHz/1GB RAM /100 GB HDD, albo też ASUS A6KM-Q097 z Turionem 2GHz
/512/80 oraz GeForce 7300. Minusy komputerów ASUSA to chyba jedynie
wolne dyski (4200 RPM). Wydaje mi się, że pomiędzy tymi dwoma
komputerami warto wybierać, do pierwszego skłania mnie dość wydajny (jak
sądzę) procesor, pamięć, pojemność dysku, drugi z kolei wyposażony jest
w Turiona (czyli wydajniejszy od pierwszego?) oraz kartę graficzną
wydajniejszą od osiągnięć Inteli.