Re: Fatalne przewijanie!

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 18:00:20 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> Że co?

No wiesz, pirata nie trzeba aktywować, często nie trzeba podawać nawet
kodu rejetracyjnego. Pobieranie aktualizacji na piracie też już nie jest
wielkim problemem, choć tu trzeba się troszkę więcej napracować, żeby
móc to zrobić. Poza tym tak jak wspomniałem niżej, piraty są modowane co
pozwala zainstalować je na sprzęcie dużo słabszym niż minimalne wymagania.

> Po pierwsze, sam to możesz zrobić z oryginałem.

Ja tu widzę głosy innego zdania, że nie mam prawa modyfikować
instalarki. To jak to w końcu jest?

> Oczywiście. Choć trzeba przyznać, że w przypadku notebooków
> piracenie to jest również uprzykrzanie sobie życia, bo wersje
> systemu dostarczane przez producenta są zazwyczaj całkiem
> nieźle dostosowane do sprzętu i instalują się bez kombinowania
> wraz ze wszystkimi sterownikami właśnie, a typowe korporacyjne
> XP Prof -- nie.

Tu nie będę polemizował - notebooka nie mam, a na wszystkich notebookach
, na których instalowałem system - był on oryginalny, więc nie mam
porównania

Tomaszek