Re: Fatalne przewijanie!

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 20:47:45 MET

Dnia 18.1.2007, Tomaszek napisał(a):

> Poza tym tak jak wspomniałem niżej, piraty są modowane co
> pozwala zainstalować je na sprzęcie dużo słabszym niż minimalne wymagania.

Bzdura. To ten sam soft. A to Twoje "modowanie" polega jedynie na
"odchudzeniu" systemu z nieużywanych (przez niektórych) usług czy
programów (pomijam taką zmianę, w stosunku do oryginału, jak samo
crackowanie). Poza tym jak już pisałem możesz to samo sam zrobić z
oryginałem - poczytaj o "instalacji nienadzorowanej".

> Ja tu widzę głosy innego zdania, że nie mam prawa modyfikować
> instalarki. To jak to w końcu jest?

Masz takie prawo. Sam M$ do tego zachęca umieszczając na swoich stronach
materiały o wspomnianym sposobie instalacji.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/