Re: Fatalne przewijanie!

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 15:51:20 MET

Tomaszek napisał(a):
> No wiesz, pirata nie trzeba aktywować, często nie trzeba podawać nawet

I to jest zaleta techniczna? Świadome omijanie systemu
zabezpieczającego? ;)

> kodu rejestracyjnego. Pobieranie aktualizacji na piracie też już nie jest
> wielkim problemem, choć tu trzeba się troszkę więcej napracować, żeby
> móc to zrobić. Poza tym tak jak wspomniałem niżej, piraty są modowane co
> pozwala zainstalować je na sprzęcie dużo słabszym niż minimalne wymagania.

Rozumiem, że możliwość "modowania" jest jedyną ewentualnie
faktyczną zaletą spośród wymienionych. Na pozostałych może
zależeć w zasadzie jedynie osobom używającym systemu bez
licencji.

> Ja tu widzę głosy innego zdania, że nie mam prawa modyfikować
> instalarki. To jak to w końcu jest?

MS dopuszcza dokładanie do płyty instalacyjnej dodatkowych
modułów i sterowników i preparowanie płyty instalacyjnej na
własną rękę. Vide: oficjalne instrukcje "slipstreamingu"
ServicePacków na płytach instalacyjnych.

Nie wolno natomiast modyfikować *istniejących* plików, np.
by zlikwidować aktywację czy numery seryjne.

|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |