Re: 7600GS i 7600GT - która lepsza?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Fri 19 Jan 2007 - 01:54:59 MET

PSYLO <psylo.wytnijto@o2.pl> wrote:

> Czytuję i pisuję na bieżąco, jakoś tego "często" nie stwierdziłem ;-)

            No dobrze - kilka razy od listopada, kiedy to szukalem dobrego
GF7600 i zwrocilem uwage na te opinie o pasywnym Gigabyte na prgks.

> U mnie w tej chwili pracuje bez żadnego wentylatora, dodatkowo na
> procesorze jest WC więc też nic z boku nie wieje. Karta się nagrzewa,
> ale niczym to jej nawet w grach nie przeszkadza. Jest gorąca, ale
> pracuje bez zarzutu.

            A jak jest taktowana i czy robisz OC? Bo do wspolczesnych gierek
nominalnie taktowana GF7600GS jest juz slabawa i wymaga na dobra sprawe
podkrecenia do poziomu GF7600GT by mowic o wygodzie i nie ciac ustawien
graficznych (w sumie duzo zalezy od gierki), niestety takie czasy :/

> Na AGP?

            Nie PCI-E. Przeciez oba linki sa do kart w wersji PCI-E (AGP sa ~100
zl drozsze). W tym XFS nie podoba mi sie chlodzenie - wrozy "suszarke"
i dodatkowo jest tak umieszczone, ze zaslania 2 kosci - nie da sie
przykleic radiatorow, ale przy GDDR3 jest to juz mniejszy problem bo nie
grzeja sie tak jak DDR2.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl