Re: 7600GS i 7600GT - która lepsza?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 16:41:54 MET

Michal Bien napisał(a):
> Na pl.rec.gry.kopmuterowe.sprzet byl to czesto poruszany problem.

Czytuję i pisuję na bieżąco, jakoś tego "często" nie stwierdziłem ;-)

> Po prostu to chlodzenie nie jest wystarczajace i karty sie przegrzewaly,
> zwlaszcza 7600GS ktorej zabrano dodatkowe zeberka. Ta karta nie nadaje sie
> do grania tylko do 2D (tylko po co 7600GS do 2D - do tego wystarczy
> Matrox G450 za 10 zl albo grafika zintegrowana) a by na niej mozna bylo
> grac trzeba jej zapewnic dodatkowe chlodzenie zewnetrzne (wentylator).

U mnie w tej chwili pracuje bez żadnego wentylatora, dodatkowo na
procesorze jest WC więc też nic z boku nie wieje. Karta się nagrzewa,
ale niczym to jej nawet w grach nie przeszkadza. Jest gorąca, ale
pracuje bez zarzutu.

> za to wielkie pudlo Gigabyte. Za podobna cene (370-380 zl) kupilem w
> listopadzie 7600GS Palita (Sonic) z 256 MB GDDR3 1,2

Na AGP?

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: