Re: 7600GS i 7600GT - która lepsza?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 17:52:32 MET

Michal Bien napisał(a):
> A jak jest taktowana i czy robisz OC?

Nominalnie, bez OC.

> Bo do wspolczesnych gierek
> nominalnie taktowana GF7600GS jest juz slabawa i wymaga na dobra sprawe
> podkrecenia do poziomu GF7600GT by mowic o wygodzie i nie ciac ustawien
> graficznych (w sumie duzo zalezy od gierki), niestety takie czasy :/

Do współczesnych gier to i 7600GT jest słaba ;) Różnica nie jest tak
wielka, a ja generalnie bardzo mało gram bo nie mam na to czasu.

> Nie PCI-E. Przeciez oba linki sa do kart w wersji PCI-E (AGP sa ~100
> zl drozsze).

Moja jest właśnie na AGP. I jak już pisałem (odpukać) nie ma z nią
absolutnie żadnych problemów, pomimo iż nie ma dodatkowego nawiewu. W 3D
pracuje nie raz po kilka godzin dziennie (mam jednego "gracza" w domu
;-) ). Być może to tylko z wersjami na PCI-Express były jakieś problemy?

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: