Re: Seagate "Certified Repaired HDD"

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Thu 18 Jan 2007 - 16:50:43 MET

"Michal Bien" Xns98BC9516450BDmbien@127.0.0.1

> piszesz w ten sposob udajac ze nie rozumiesz, dlatego wielu ludzi postrzega
> Cie jako specyficzny rodzaj trolla-przynudzacza. Juz kiedys przez to byles

Wymieńmy tych wielu:

 -- Kawecki Michał, który bezskutecznie :) szuka w NTFS pełnej :) kopii
    MFT i wprowadza spisokwe teorie dotyczące terminu MTBF :)

 -- jakiś człowiek na polszczyźnie, który uważa, że odmiana
    nazwisk to sprawa ortografii i konigacji :)

 -- a teraz Ty. :)

Reszta niech się dopisuje. :)

> u mnie w killfile, score wyekspirowalo i widze ze popelnilem blad wdajac
> sie z Toba w dyskusje. Witaj wiec w killfile ponowne.

Masz jakiś techniczny problem, albowiem mi jednak odpowiedziałeś w kilka minut później:

"Michal Bien" Xns98BC8D51A61CAmbien@127.0.0.1

Na wszelki wypadek wyjaśnię Ci (podpowiem) że wystarczy filtrować 'Eneuel' w nadawcy. :)

> Tak, wiesz wszystko
> najlepiej. Nie spodziewaj sie wiec dalszych odpowiedzi w kolejnych postach.

Wskaż choć jedną Twoją sensowna odpwoedź. :)

> Sa wylacznie Miejscy/Powiatowi RK, nie Rzecznicy PRAW Konsumentow.

Przy swoim błędzie się nie upieram, a jedynie wskazałem, skąd się wziął. :)
No i zauważam, że nie jest on istotny, choć błąd -- to błąd. :)

> Nie, nie bezposrednio o tym - o kosztach. Tak trudno zrozumiec?

Ona też o kosztach. :)

> Przelicz sobie na zapalki, kolejna minuta nudy z glowy ;P

Podaj cenę zapałek. :) Bo ja zapałek nie używam. :)
To informacja dla ZETO -- szukają zapewne działania
zapalniczki piezoelektrycznej. ;)

> Sprawa jest gow*a, to i koszty g*e, chodzilo mi o ludzi podobnych do Ciebie
> pieniaczacych sie i wyciagajacych roszczenia z palca,

Możesz się więc wypowiedzieć co do tego palca:

   http://www.leszekc.w.tkb.pl/toshiba/

> lecacych do
> rzecznikow ze sprawami za kilkaset tysiecy zl bo nic nie zaplaca, a pobawic
> sie w sady mozna i bedzie bardzo fajnie. To przez nich m.in zmieniono
> regulacje dotyczace kosztow w sprawach indywidualnych, na czym cierpia
> ludzie majacy rzeczywiste problemy z reklamacjami w sprawach powazniejszych
> niz nagrywarka za ~150 zl.

Czyli nie przeze mnie. :) To dobrze. :)

> Nie znam Twojej sprawy, ale z dotychczasowych dyskusji z Toba
> domyslam sie, ze sklep pewnie dawno wymienilby Ci nagrywarke od reki
> jak to sie zdarza przy wiekszosci reklamacji gdybys nie uskutecznial
> sposobu zalatwienia sprawy w stylu w jakim piszesz w usenecie - po prostu
> po pewnym czasie ludzie zaczynaja nerwowo reagowac na te Twoje dyrdymaly.

Może masz ochotę podjąc się mediacji? ;)
Inspekcja Handlowa wzięła za to 5 złotych, więc chyba Ty
podjłąbyś się za freeko, :) jako grupowicz i prawnik. ;)

> Na koniec powtorze - nie chce Cie obrazic, ale mnie po prostu mecza te
> dyskusje gdzie druga strona udaje ze nie wie o co chodzi i rozwleka
> dyskusje, uskuteczniajac grafomanstwo usenetowe. Proponuje bys i Ty w
> tej sytuacji dodal mnie do killfile zamiast odpowiadac - bedzie lepiej
> dla obu stron.

Ja nawet ze zwierzętami potrafię znaleźć wspólny język. :)
I aby było jasne -- nie porównuję Cię do zwierząt, a jedynie
zauważam, że nie mam ochoty wrzucać Cię do KF. :)

A nuż widelec ;) podejmiesz się tej mediacji. ;)

BTW -- muszę iść, aby zamówić srebrzony widelec. :)
Ekspedientka w sklepie zapytał, czy widelec zniknął po wizycie gości. :)

Co do obrażania -- przegrałem kiedyś walkowerem sprawę sądową
o obrażenie, albowiem uznałem, że mnie nie można obrazić. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'