Re: Neovo - Laptop... audio do zadu :(

Autor: Darrek <darek9971(no.spam)_at_onet.pl>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 00:21:52 MET

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:eojmaj$a78$1@nemesis.news.tpi.pl...

Witam Cię serdecznie ! Na początku chciałbym Ci podziękować, za
zainteresowanie moim postem...

> Wyświetlacz nieco jasny mocno i rozdzielczość jakby marna - ale dla
> biurowych zastosowań w zupełności wystarcza. ;)

Monitorek się sciemnia - nawet teraz mam na prawie minimum i jest OK... dziś
mi słońce w slepaki świeciło to "podkręciłem" i było supcio :)
Ale - tak jak piszesz - biurowo / strychowo / dachowe zastosowania ;-)

> Nie jest za głośno przypadkiem? W ogóle skąd pomysł, że musisz samemu
> szukać przyczyny? Chłopie masz gwarancję, oddaj to do serwisu
> gwarancyjnego i tyle, ew. możesz w ogóle zrezygnować z zakupu (jeżeli
> nie minął odpowiedni termin) bo towar od nowości jest niesprawny.

Już sprawdziłem jeśli chodzi o dźwięk prawie wszystko - zarówno cicho jak i
głośno sza-aaa--a-rpie tak samo, przeleciałem fora Lenovo ale w FAQ ani w
Troubleshooting nie ma nic na ten temat :)

Nie muszę w zasadzie szukać sam przyczyny ale nie moge tez zostać bez
komputera a swoją wieczysta Toshibke juz przeformatowałem i oddalem dla żony
do pierduł :) wszystko jest tu.

--
Czy musze rezygnowac z zakupu... raczej nie - bo sprzet jest według mnie OK
ale czasami lubie wieczorkiem tak jak teraz zaczepić na czaszce słuchaki i