Re: Neovo - Laptop... audio do zadu :(

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 00:11:54 MET

** Darrek wrote:

> Jakis czas temu pisalem na tę grupę z prośbą o doradzenie laptopa
> i .... kupilem Lenovo 3000 N100 - wszystku jest super - jestem nawet
> zdziwiony, ze w laptopie (za tą cene) tak ladnie grafika chodzi ale...

Wyświetlacz nieco jasny mocno i rozdzielczość jakby marna - ale dla
biurowych zastosowań w zupełności wystarcza. ;)

> Problem jest z Audio - nie da sie sluchac praktycznie niczego -
> powiedzmy, ze sluchamy mp3 gdzie ktos spiewa np. słowo Lenovo ;-) ...
> brzmi to m/w tak L--eee-no---vo ( - to przerwa lub szaprniecie)...
> cały czas do tego słychac w dzwieku trzaski, wyciszanie itp :(
> Prosze - jesli mozecie mi pomoc to dajcie znac gdzie szukac przyczyny.

Nie jest za głośno przypadkiem? W ogóle skąd pomysł, że musisz samemu
szukać przyczyny? Chłopie masz gwarancję, oddaj to do serwisu
gwarancyjnego i tyle, ew. możesz w ogóle zrezygnować z zakupu (jeżeli
nie minął odpowiedni termin) bo towar od nowości jest niesprawny.