Re: Jaka drukarka do domu

Autor: ARO <nie_at_dam.mejla>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 00:22:19 MET

Użytkownik "Szo" <f_r_u_b_a_s@poczta.onet.pl> napisał :

> ale na siakims tam forach mignely mi pare razy lamenty ze nie smiga ;)
> whatever:P

...bo pewnie ludzie mieli nowe kompy wyposazone w USB 2.0 i marnej jakosci
kable USB. Bledem producenta jest, ze nie dolaczyl do tej drukarki (HP1020)
przewodu USB - pewnie dlatego ze miala byc tania - a ludziom w sklepach
wciska sie gowniane kalble, ktore w praktyce nawet przy nizszych
predkosciach mogš "gubić" dane. W zasadzie przy marnym kablu wystarczylo
przelaczyc w biosie port w tryb 1.0 i bylo po klopocie, jednak nie kazdy o
tym wiedzial, a producent o tym nie napisal i stad lament. Nie wiem co
prawda jak ma sie sprawa z HP1018 ale 1020 chodzi niezle. Mam do czynienia z
czterema takimi drukarkami (tzn 1020) i z zadna nie ma problemow oprocz
wspomnianych marnych przewodow. Dobrze drukuje sie nawet na gazetach -
elektonicy beda wiedzieli o co chodzi - nic sie nie przykleja i nie wciaga.
Toner napelnia sie bez problemow, choc nie wiem ile napelnien wytrzymuje
kaseta, walek i reszta, a na razie toner zostal napelniony drugi raz i
chodzi.

pozdro

--
ARO