Re: Jaka drukarka do domu

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 20 Jan 2007 - 23:54:11 MET

ARO napisał(a):

> ...bo pewnie ludzie mieli nowe kompy wyposazone w USB 2.0 i marnej
> jakosci kable USB. Bledem producenta jest, ze nie dolaczyl do tej

kupilem drukarke wczoraj. kupilem tez kabel za 20 pare zlotych 2.0 USB
hi speed z oslona bla, bla. niestety nie dziala. najpierw jakies cuda
podczas instalacji. potem printing error podczas drukowania. wylaczenie
USB 2.0 w BIOSie pomoglo. drukarka dziala, ale potrzebne mi USB dziala w
trybie 1.1, wiec koszmarnie wolno. u mnie wszystko musi dzialac tip top,
albo wcale. kupilem dzis tani kabel za 6 zl. firmy hama zdaje sie. bez
zadnego opakowania. nic nie jest napisane, ze USB 2.0. ale dziala jak
nalezy. mam wiec USB 2.0 wlaczone i dzialajaca drukarke z kablem za 6
zl, a ten super kabel za 20 pare to sznurek sobie z niego zrobie.
pozdr.