Neovo - Laptop... audio do zadu :(

Autor: Darrek <darek9971(no.spam)_at_onet.pl>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 00:08:12 MET

Witam serdecznie !
Jakis czas temu pisalem na tę grupę z prośbą o doradzenie laptopa i ....
kupilem Lenovo 3000 N100 - wszystku jest super - jestem nawet zdziwiony, ze
w laptopie (za tą cene) tak ladnie grafika chodzi ale...
Problem jest z Audio - nie da sie sluchac praktycznie niczego - powiedzmy,
ze sluchamy mp3 gdzie ktos spiewa np. słowo Lenovo ;-) ... brzmi to m/w tak
L--eee-no---vo ( - to przerwa lub szaprniecie)... cały czas do tego słychac
w dzwieku trzaski, wyciszanie itp :(
Prosze - jesli mozecie mi pomoc to dajcie znac gdzie szukac przyczyny.

Oto czego probowalem:
Najnowsze stery do karty dzwiekowej z stronki Lenovo.pl, wszelkie zmiany
ustawien, przyspieszenia Audio w panelu sterowania, zmiana odtwarzacza z
Winampa na Media player, instalacja dodatkowych kodeków Audio i jeszcze
kilka takich standardowych rzeczy :(
Jesli chodzi o pliki mpg to objaw jest identyczny :(

Proszę o pomoc :((
Darekk