Re: Drukarka igłowa a drukowanie pdfów

Autor: Tomek Banach <tbanan_at_beztego.poczta.onet.pl>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 23:10:24 MET

ToMasz wrote:

> Z drugiej strony, sugeruje abys zwrócił uwage jak drukarka zabiera
> kartke, bo w "tamtych czasach" papier do drukarki to była wstęga...
> kartki A4 (lub mniejsze) wkładało sie recznie... powtarzalnosc takiego
> ładowania papieru była niska...

Te druczki z poczty mozna dostac na skladance z perforacja z boku czyli
drukuje sie za pomoca traktora.

Idealem sa drukarki OKI 390FB ktore nie zawijaja drukowanego dokumentu na
na walku. Ale nowe sa bardzo drogie a uzywanych na allegro jest mało.

Ja w tej chwili (dopiero od kilku dni) jade na starej oki 320 z allero i
jest calkiem niezle, drukarka jest w stanie zawinac na walku dokument na
wałku Owszem czasem pojawiaja sie mini bledy w pozycjonowaniu papieru bo
nie uklada sie on idelnie ale jak narazie wszyskite druczki ktore
napisalem byly czytelne. A oszczednosc czasu w porowaniniu z recznym
wypisywaniem znaczaca.

Powtarzalnosc jest dobra chociaz nie na tyle zebym byl w stanie z automatu
odznaczac pole priorytet bo x nie zawsze trafi w kratke - jednak sam adres
nie musi byc tak precyzyjnie umieszczony i spokojnie sie mieszcze.

--
Pozdrawiam Tomek