Re: Drukarka igłowa a drukowanie pdfów

Autor: Grzegorz Sobala <gogo12WYTNIJTO_at_interia.pl>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 07:25:06 MET

> Te druczki z poczty mozna dostac na skladance z perforacja z boku czyli
> drukuje sie za pomoca traktora.

No właśnie. Bo te adresy byłyby generowane jako kilkustronnicowy pdf, z którego
każda strona ma dokładnie wymiary takiego druczku. Zastanawiałem się czy możliwe
byłoby wtedy drukowanie włąśnie w formie wstęgi. Czy jest tam możliwość
ustawienia w drukarkach szerokości wstęgi i czy nie będzie z tym problemów ?

> Idealem sa drukarki OKI 390FB ktore nie zawijaja drukowanego dokumentu na
> na walku. Ale nowe sa bardzo drogie a uzywanych na allegro jest mało.

W tej chwili chyba nawet żadnej nie ma.

> Ja w tej chwili (dopiero od kilku dni) jade na starej oki 320 z allero i
> jest calkiem niezle, drukarka jest w stanie zawinac na walku dokument na
> wałku Owszem czasem pojawiaja sie mini bledy w pozycjonowaniu papieru bo
> nie uklada sie on idelnie ale jak narazie wszyskite druczki ktore
> napisalem byly czytelne. A oszczednosc czasu w porowaniniu z recznym
> wypisywaniem znaczaca.

Mówisz o tym modelu:
http://allegro.pl/item157277046_oki_320_gwarancja_2_lata_fvat_extra_platnosci.html ?

> Powtarzalnosc jest dobra chociaz nie na tyle zebym byl w stanie z automatu
> odznaczac pole priorytet bo x nie zawsze trafi w kratke - jednak sam adres
> nie musi byc tak precyzyjnie umieszczony i spokojnie sie mieszcze.

A jak robisz X jako literę, czy grafikę ?

Pozdrawiam
Grzegorz Sobala