kasowanie biosa- Laptop-

Autor: BETON <brak_at_mejla.pl>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 23:09:28 MET

Witam
tak sie złozyło ze kiedyś założyłem hasło na wejscie do bios w laptopie
lifebook simensa i teraz juz nie pamietam
Czy jest jakiś sposób na skasowaniego ?
Widze dwa rozwiazania - skasować to programem typu " kill bios" - Czy to
bedzie bezpieczne ? BO jak czytałem o programie CMOSPWD to jest
ostrzezenie w manualu ze Laptopów nie wolno KILL....... bo nawet potem
baterii wyjecie nie pomaga.
NIe wiem natomiast jak sie zachowa po programie kill cmos.Zwykłe biosy
już tak kasowałem.

 Czy ewentualne rozebranie i fizyczne wyjęcia bateri wystarczy ?