Re: Opinia o serwisie asusa - Orika

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 21:32:38 MET
Message-ID: <birhtai9aii8$.1o650bxhvk4eq$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Mateusz Mirski napisał(a):

> Witam!
>
> Oddawał tam ktoś sprzęt na gwarancji. Piszczą mi cewki w przetwornicach
> w notebooku i już wytrzymać nie mogę, w czwartek zawiozę im maszynę. Mam
> się szykować na długą naprawę i ciężkie boje, czy raczej są mili i dbają
> o markę, więc załatwią wszystko jak trzeba?

Nastaw się na oczekiwanie. Ze względu na sporą sprzedaż Asusa w Polsce
Orika zaczyna mieć problemy z terminami. Był dzisiaj przedstawiciel Asusa u
mnie i stwierdził, że niebawem otworzą drugi autoryzowany serwis

-- 
Markus Sprungk                msprungk(at)post(KROPKA)pl
ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098
Received on Tue Jan 16 21:40:09 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 16 Jan 2007 - 21:51:15 MET