Mateusz Mirski napisał(a):
> Witam!
>
> Oddawał tam ktoś sprzęt na gwarancji. Piszczą mi cewki w przetwornicach
> w notebooku i już wytrzymać nie mogę, w czwartek zawiozę im maszynę. Mam
> się szykować na długą naprawę i ciężkie boje, czy raczej są mili i dbają
> o markę, więc załatwią wszystko jak trzeba?
Nastaw się na oczekiwanie. Ze względu na sporą sprzedaż Asusa w Polsce
Orika zaczyna mieć problemy z terminami. Był dzisiaj przedstawiciel Asusa u
mnie i stwierdził, że niebawem otworzą drugi autoryzowany serwis
-- Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl ICQ: 79050392 msprungk@gmail.com Tlen: msprungk GG: 1447098Received on Tue Jan 16 21:40:09 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 16 Jan 2007 - 21:51:15 MET