Re: Fatalne przewijanie!

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 22:06:16 MET

Meriton napisał(a):
Zastanawiam się czy przyczyna może leżeć w braku
> osobnej pamięci do grafiki - jest tylko automatycznie
> przydzielana (max 64 MB). Czy to może być przyczyną?

64 Mb do płynnego przewijania tekstu, no co Ty, przydziel 128 Mb:-) A
tak poważnie, jak laptop służy tylko do prac biurowych to przydziel mu
minimum na grafikę. To nie jest przyczyną raczej, ale po co masz
marnować pamięć. Stare porzekadło ludowe mówi: RAM'u nigdy za dużo:-)

> Będę wdzięczny za wszelkie sugestie - co z tym zrobić?

1.Sterowniki od płyty głównej zainstalowałeś?
2.Dysk twardy pracuje w trybie DMA a nie PIO?
3.Obejrzyj dokładnie listę procesów w systemie, może jakiś zajmuje Ci
zbyt duzo czasu procesora
4.Robactwo nie zalega w systemie?

Te cztery punkty to już NTG, ale co tam, mam dzisiaj dzień dobroci dla
ludzi:-)

Tomaszek