Klawiatura programowalna

Autor: webjay <kamil_at_adres-email-w-linku-stopki.pl>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 16:21:16 MET

Witam,

Szukam klawiatury programowalnej - tj. takiej, ktorej kazdy kod klawisza
bedzie inny niz zarezerwowane dla znakow ze standardowej klawiatury.
Szukalem kompromisu i wymyslilem jedna klawiature na USB druga na PS/2 -
niestety, w tym przypadku obie maja te same 'kody' wiec nie da sie zrobic
tak, ze drugiej klawisz 'a' na drugiej klawiaturze podmapuje jako 'b' lub
'ctrl+c' niezaleznie od pierwszej.

jedyne co widzialem to x-keysy, ktore sa kosmicznie drogie oraz jedno
rozwiazanie chicony bodajrze - numpad w ktorym wszystkie klawisze sa wlasnie
programowalne (niestety, nie dostepny).

Moze potraficie mi pomoc? Szukam albo pelnej klawiatury, albo jej polowki
albo przynajmniej takowego numpada.

ps. tak, wiem - mozna sobie kupic klawiature multimedialna, ale nie o to mi
chodzi... :(

pozdrawiam,
Kamil