Re: -Leadtek TV2000 XP Expert - problem z głosem

Autor: Andrzej <andkas1_at_wp.pl>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 16:10:47 MET

Mariusz wrote:

> Ja mam zdaję się taką Audigy i nie zauważyłem żeby coś był z dźwiękiem nie
> tak, może trochę komp bardziej przymula. Możesz coś więcej napisac czym się
> przejawiają błędy w sterownikach?

u mnie w ogóle Leadtek TV2000 XP Expert nie chciał współpracować
Audigy SE, a objawiało się to tym, że podczas przełączania kanałów
w TV, włączała się na karcie dźwiękowej opcja "wyciszanie".
I nic w tym złego nie było, bo podczas przełączania kanałów pojawiają
się szumy/trzaski i to wyciszania jest potrzebne, tylko problem
w tym, że ten cały soft juz tego wyciszania nie odhaczał!
więc ... TV było głuche.
Może ten problem został zlikwidowany w odpowiednim pozniejszym oprogramowaniu
TV, ale nie miałem siły się z tym męczyć.
Audigy SE miałem pożyczoną, więc skreśliłem ja wówczas z listy mego "pożądania".
z kolei na Audigy2 problem nie występował w ogóle, że stąd ta moja ocena.

Poza tym to TV2000 XP Expert to karta z badziewnym oprogramowaniem.
Kolejny soft eliminuje bledy starego, ale dodaje nowe