Re: Klawiatura programowalna

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 17:34:11 MET

webjay napisał(a):
> Szukam klawiatury programowalnej - tj. takiej, ktorej kazdy kod klawisza
> bedzie inny niz zarezerwowane dla znakow ze standardowej klawiatury.
> Moze potraficie mi pomoc? Szukam albo pelnej klawiatury, albo jej
> polowki albo przynajmniej takowego numpada.
Szukaj klawiatur do kas fiskalnych. W zasadzie one nie maja ksztaltu
klawiatury, ale maja klawisze, ktore mozna poprogramowac jak sie chce
(wlacznie z tym ze kazdy klawisz moze generowac kombinacje klawiszy lub
caly ciag wpisywac, zeby pod klawisze mozna zakodowac np "marchewka")
Niestety nowki sa drogie (~400zl) ale na alledrogo czasem da sie kupic
prawie-nowki po 30-70zl