Re: Klawiatura programowalna

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 22:51:01 MET

webjay napisał(a):
> Witam,
>
> Szukam klawiatury programowalnej - tj. takiej, ktorej kazdy kod klawisza
> bedzie inny niz zarezerwowane dla znakow ze standardowej klawiatury.

Ja Rozebrawszy zwykła klawiaturę za 20zł - i to co robiłem to po prostu
w miejscu styku "folii" i czesci PCB odciąłem i sam po doprowadzałem
odpowiednio punkty zwarcia, i tak teraz ma zupełnie inny układ klawiszy
:) można powiedzieć ze taki jaki chciałem, cała sprawa zbiega sie do
rozgryzienia jaka para przewodów daje jaki sygnał. Rozprucie klawiatury
i zmiana w niej układu zwarć nie wpływa na prace drugiej bo nadal
wysyłamy takie same kody.