Re: podłączenie drugiego dysku twardego

Autor: atupaj <atupajWYTNIJTO_at_gazeta.pl>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 12:07:20 MET

dziękuję ślicznie za rady :-)

>        Z ktorego dysku - stacjonarnego czy 2,5"?
Okno wyboru było z 2,5" - tylko w laptopie miałam dwa systemy.

Jesli ze stancionarnego
> to nie ma mowy o sprzetowym zahaslowaniu. Pewnie system gubi sie z
> bootloaderem. A co do reszty, tak jak juz pisano - odepnij napedy optyczne
> i podlacz 2,5" na osobnej tasmie by weliminowac potencjalne konflikty oraz
> pamietaj o ustawieniu zworki na master/single.
Tak zrobiłam i nie było już żadnego problemu i żadnych oznak zahasłowania - w
Windowsie na 3,5" dostałam moje dwie partycje z laptopa :-)
Rozumiem, że będzie problem z podłączeniem drugiego dysku 3,5" do tego
komputera stacjonarnego? Są dwa napędy optyczne, więc wszystkie porty (o ile
dobrze sie wyrażam, bo laikiem jestem) w płycie głównej są zajęte. Pytam, bo
chceliśmy wrzucić jeszcze jednego twardziela do tego komputera, nie wyrzucając
starego...

pozdrawiam
Anka