Re: Jakie klawiatury do Laptopa?

Autor: Marcin <lelec_at_op.pl>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 12:07:44 MET

Użytkownik "Borneq" <borneq@antyspam.hidden.pl> napisał w wiadomości news:eoi94h$54h$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Myszkę dokupiłem od razu - na touchpadzie nie dało się pracowac nawet 5
> minut

hm
To Ty trackpointa nie macałeś.
5 minut to za mało, żeby się przyzwyczaić. po dwóch dniach bedziesz śmigał. odstaw myszkę na dwie doby, to się przekonasz.

Na naukę życia z "łechatczką" IBM'a trzeba poświęcić z tydzień. To idiotyczne urządzenie staje się dobrą alternatywą do tych piep..nych kabelków.

Radzę: wywal klawisze i myszę na jakiś czas - twoje życie stanie się prostsze i zrozumiesz, po co ktoś wymyślił laptopy.

Serdeczne pozdrowienia.
Marcin