Re: podłączenie drugiego dysku twardego

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 10:15:46 MET

atupaj <atupajWYTNIJTO@gazeta.pl> wrote:

> 1. Czy fakt, że z notebooka nie chce odpalać systemu może świadczyć o
> tym, że dostęp do tego dysku jest w jakiś sposób chronionym? Nie
> pamiętam neistety kodu błędu, ale na pewno nie może załadować jakiegoś
> pliku systemowego; natomiast pokazuje mi się okno wyboru między
> systemami;

            Z ktorego dysku - stacjonarnego czy 2,5"? Jesli ze stancionarnego
to nie ma mowy o sprzetowym zahaslowaniu. Pewnie system gubi sie z
bootloaderem. A co do reszty, tak jak juz pisano - odepnij napedy optyczne
i podlacz 2,5" na osobnej tasmie by weliminowac potencjalne konflikty oraz
pamietaj o ustawieniu zworki na master/single. Acha - nie od rzeczy
pamietac tez o ustawieniu jak specyfikacja nakazuje napedu na tasmie -
tj master na kocu. Co sie przez to nauzeralem z instalatorem w2k to moje,
a dotyczylo to nie dyskum tylko napedow optycznych na drugim kanale i to
go wieszalo.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl